نورگیر آینه ای1

نورگیر آینه ای یا آینه خورشیدی جهت انتقال نور خورشید به داخل ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرد

نورگیر های آینه ای برای انتقال نور خورشید به داخل ساختمان استفاده میگردد. این نورگیر ها هوشمند می باشد. در طول روز با خورشید حرکت کرده و چون جنس آن ها آینه ای می باشد نور خورشید را منتقل میکنند. در ادامه مکانیزم نورگیر آینه ای توضیح داده شده است.

مکانیزم نور گیر آینه ای

انتقال نور آینه

 

انتقال نور آینه

مکانیزم حرکتی این نورگیر های آینه ای دو محوره می باشد. نورگیر های خورشیدی آینه ای به صورت اتوماتیک خورشید را دنبال کرده و زاویه خود را با خورشید به گونه ای تنظیم میکنند که نور خورشید به نقطه ی مورد نظر منتقل گردد. همچنین تیم تیکنو لایت این سیستم ها را بر اساس فناوری روز دنیا به کمک جی پی اس طراحی کرده است. موقعیت یابی آینه ها توسط سیستم ماهواره ای جی پی اس انجام میگردد. دقت این سیستم ها به مراتب از روش های سنسور نوری بیشتر می باشد.

جنس اینه های انتقال نور خورشید

جنس نورگیر های آینه ای معمولا از آینه می باشد. اما در تکنولوژی های جدید جنس ورق ها را پلاستیکی انتخاب کرده و پوشش آینه ای روی آن قرار میگیرد.

علت انتخاب این جنس به دلیل شکننده بودن آینه ها می باشد تا دیگر خطر شکسته شدن نداشته باشد. علاوه بر این عمر مفید آن ها نیز بیشتر گردد.

نحوه خرید نورگیر آینه ای

شما میتوانید از بخش تماس با ما با همکاران ما در تماس باشیند تا پس از راهنمایی شما خریدتان را نهایی کنید. مجموعه تکینو لایت برای اولین بار در ایران این سیستم را طراجی و تولید نموده است. این مجموعه در تهران و اصفهان نمایندگی دارد. در نظر داشته باشید تیم تکینولایت برای بررسی پروژه شما هیچ هزینه ای اخذ نخواهد کرد. پروژه شما بصورت رایگان بازدید خواهد شد و پس از آن نظر کارشناسی خدمتتان تقیم میگردد.

نورگیر هوشمند خورشیدی چیست؟

نورگیر هوشمند خورشیدی دستگاهی می باشد که در ساختمان، جهت انتقال نور خورشید به طبقات زیرین استفاده می گردد.

پنل آینه ای این دستگاه در طول روز با محاسبات پیشرفته بخش الکترونیک، در جهت خورشید به گونه ای خود را تنظیم میکند که نور خورشید به طبقات پایین انتقال داده می شود.

طراحی این سیستم به گونه ای صورت گرفته است که زیر سقف نورگیر نصب میگردد.

1- هزینه مشاوره اجرای نورگیر؟

تکینولایت هیچ هزینه ای در خصوص مشاوره اجرای نورگیر دریافت نمی کند

2- تکینولایت هم سقف نورگیر اجرا می کند؟

تیم تکینولایت تنها در انتخاب نوع پوشش سقف راهنمایی میکند

3- پلی کربنات یا شیشه؟

در این مقاله بصورت کامل مزایا و معایب هر کدم بیان شده است

4- نورگیر خورشیدی چیست؟

شرکت * تَکینولایت * تولید کننده نورگیر هوشمند خورشیدی ، سیستمی با فناوری روز دنیا جهت انتقال نور آفتاب به طبقات زیرین ساختمان میباشد. سیستم نورگیر هوشمند خورشیدی سبب افزایش نورخورشید در تاریک ترین طبقات ساختمانی شما می شود

از دیگر مزایای نورگیرهوشمند خورشیدی تکینولایت : 

‎ *افزایش ارزش ملک شما*

‎ *قرارگیری تکینولایت زیر نورگیر*

‎ *عدم اشغال فضای اضافی پشت بام*

‎ *تعمیر و نگهداری کمتر*

‎ *سیستم کاملا هوشمند ردیابی خورشید*

 

 تیم تکینولایت برای اولین بار در دنیا موفق به ساخت سیستمی دو محوره در ابعاد  *_یک متر_* شده اند علاوه بر این مجموعه تکینو لایت برنده *جایزه بنیاد جهانی انرژی بعنوان معتبرترین بنیاد انرژی در دنیا* میباشد و در جشنواره *فناوری نوین صنعت ساختمان مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی* بعنوان طرح برگزیده انتخاب شده است 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای