افزایش نور سوله کارخانه 1 – نورگیر خورشیدی

به دلیل شکل و فرم خاص سقف سوله های صنعتی یکی از راه های افزایش نور سوله ه کارخانه ها استفاده از نورگیر خورشیدی می باشد.

به دلیل شکل و فرم خاص سقف سوله های صنعتی یکی از راه های افزایش نور سوله ه کارخانه ها استفاده از نورگیر خورشیدی می باشد.

با این روش در طول روز نیاز به روشنایی الکتریکی نخواهد بود. علاوه براین با توجه به مطلب اخیری که در سایت قرارداده شده است. نور طبیعی در محیط کاری راندمان تولید را به شدت افزایش خواهد داد. نور طبیعی یکی از مواردی است که در طول روز باعث افزایش ترشح هورمون هایی می گردد که کارایی نیروی انسانی، افزایش چشمگیری خواهد داشت.

علاوه بر این عدم استفاده از نور طبیعی باعث کاهش مصرف انرژی الکتریکی خواهد شد. همانطور که میدانید به دلیل ارتفاع زیاد سقف سوله های صنعتی.  نور مصنوعی بسیار قوی برای روشنایی سالن نیاز خواهد بود. ولی نور خورشید به دلیل شدت تابش آن میتواند فضای زیادی از یک سوله را روشن نماید.

نور طبیعی در کارخانه ها

نور خورشید در کارخانه ها

طریقه خرید نورگیر خورشیدی سوله صنعتی

برای خرید نورگیر خورشیدی می توانید از بخش تماس با ما یا با شماره 09132654420 تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما پس از بررسی ابعاد سالن و ارتفاع آن به شما تعداد دستگاهی که لازم داریند را طبق یک پیش فاکتور اعلام مینمایند.

قیمت هر عدد دستگاه نورگیر خورشیدی

دستگاه نورگیر خورشیدی توسط تیم تکینو لایت در داخل کشور ساخته میشود. از آنجایی که کیفیت سنسور های کشور کره جنوبی از بالاترین کیفیت برخوردار است بخش عمده ای از این قطعات از کشور کره جنوبی وارد میگردد. بر این اساس قیمت دستگاه نورگیر خورشیدی سوله های صنعتی به دلار محاسبه میگردد. قیمت حدودی این دستگاه 1100 دلار می باشد. البته بهتر است برای قیمت دقیق با کارشناسان تکینولایت تماس حاصل نمایید. 

گارانتی و خدمات پس از فروش

دستگاه نورگیر خورشیدی یک سال گارانتی کامل و پنج سال خدمات پس از فروش دارد. شما میتوانید با اطمینان خاطر از مجموعه مورد تایید با گواهی بین المللی یورو ساینس خرید خود را انجام دهید.

نمونه کار ها ی نورگیر خورشیدی سوله
نور طبیعی در انبار ها و ورزشگاه
نور طبیعی در انبار ها و ورزشگاه
افزایش نور سوله کارخانه
افزایش نور سوله کارخانه

1- هزینه مشاوره اجرای نورگیر؟

تکینولایت هیچ هزینه ای در خصوص مشاوره اجرای نورگیر دریافت نمی کند

2- تکینولایت هم سقف نورگیر سوله اجرا می کند؟

تیم تکینولایت تنها در انتخاب نوع پوشش سقف راهنمایی میکند

3- پلی کربنات یا شیشه؟

در این مقاله بصورت کامل مزایا و معایب هر کدم بیان شده است

4- نورگیر خورشیدی چیست؟

شرکت * تَکینولایت * تولید کننده نورگیر هوشمند خورشیدی ، سیستمی با فناوری روز دنیا جهت انتقال نور آفتاب به طبقات زیرین ساختمان میباشد. سیستم نورگیر هوشمند خورشیدی سبب افزایش نورخورشید در تاریک ترین طبقات ساختمانی شما می شود

از دیگر مزایای نورگیرهوشمند خورشیدی تکینولایت : 

 

‎ *افزایش ارزش ملک شما*

 

‎ *قرارگیری تکینولایت زیر نورگیر*

 

‎ *عدم اشغال فضای اضافی پشت بام*

 

‎ *تعمیر و نگهداری کمتر*

 

‎ *سیستم کاملا هوشمند ردیابی خورشید*

 

 تیم تکینولایت برای اولین بار در دنیا موفق به ساخت سیستمی دو محوره در ابعاد  *_یک متر_* شده اند علاوه بر این مجموعه تکینو لایت برنده *جایزه بنیاد جهانی انرژی بعنوان معتبرترین بنیاد انرژی در دنیا* میباشد و در جشنواره *فناوری نوین صنعت ساختمان مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی* بعنوان طرح برگزیده انتخاب شده است 

 

جهت ارتباط و کسب اطلاعات بیشتر از شماره تماس ۰۹۱۳۲۶۵۴۴۲۰ و ۰۹۱۳۸۲۰۰۴۴۲ راهنمایی گرفته ویا به دایرکت صفحه اینستاگرامی takinnolight پیام دهید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای