مشاوره اجرای نورگیر

مشاوره رایگان اجرای انواع نورگیر

نحوه ی صحیح اجرای نورگیر فوق العاده اهمیت دارد. اگر نورگیر به درستی اجرا نگردد نور کمتری به واحد ها می رسد. در نتیجه واحد شما ارزش واقعی خود را نخواهد داشت. تیم تکینولایت به شما مشاوره رایگان می دهد تا سقف نورگیر به درستی اجرا گردد.

موارد دارای اهمیت در انتخاب نوع نورگیر

۱- ابعاد نورگیر

۲- بودجه اجرای نورگیر

۳- انتقال حرارت

۴- انتقال صوت

۵- میزان نور طبیعی داخل نورگیر

۶- زیبایی

چرا تیم تکینولایت جهت اخذ مشاوره اجرای نورگیر؟

شرکت تکینولایت اولین شرکت دانش بنیان در حوزه انتقال دهنده های نور طبیعی می باشد. در نتیجه تیم تکینولایت از متخصصین و فارغ التحصیلان بهترین دانشگاه های کشور آماده ارایه راهکار های اجرا ی نورگیر به شما هستند. سه نفر نیروی متخصص معماری دانشگاه هنر اصفهان و معماری انرژی از دانشگاه کاشان پروژه شما را بطور خاص بررسی کرده و بهترین راهکار را ارایه میدهند. در خصوص مشاوره نحوه اجرا، هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی گردد. و  این بخش از تکینولایت از خدمات و حمایت مجموعه های دولتی دریافت می گردد.

بهترین زمان اخذ مشاوره از تکینولایت؟

بهترین زمان مراجعه به تکینولایت زمان طراحی ساختمان می باشد. اگر ابعاد نورگیر در نرم افزار های تخصصی بررسی شود ما میتوانیم به شما اطلاع دهیم این ابعاد نورگیر در پایان نور کافی خواهد داشت یا خیر. همچنین ابعاد بازشو ها و غیره نیز بسیار اهمیت دارد. در صورتی که در پایان کار به تکینولایت مراجعه نمایید فقط در انتخاب پوشش سقف می توانیم به شما مشاوره دهیم که بهترین میزان نور به واحد های پایینی منتقل گردد.

تاییدیه های تکینولایت

تکینولایت در سال 1399 وارد اولین پارک علم و فناوری کشور شد. شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان یکی از بزرگترین پارک های علم و فناوری کشور می باشد. همچنین در سال 1401 بعنوان اولین شرکت دانش بنیان فعال در حوزه ردیاب های خورشیدی تاییدیه دانش بنیان از نوع تولیدی دریافت نمود. همچنین در همان سال تکینولایت جایزه بنیاد جهانی انرژی بعنوان بزرگترین بنیاد انرژی جهان را دریافت نمود. دفتر بنیاد جهانی انرژی در کشور اتریش می باشد. علاوه بر این در سال 1402 نخستین جشنواره فناوری های صنعت ساختمان توسط مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار گردید. و داوران این جشنواره از مشکن و شهرسازی، رییس نظام مهندسی ساختمان، اساتید دانشگاهی و رییس انجمن انبوه سازان بوده اند. تکینولایت در این جشنواره بعنوین تیم برگزیده انتخاب شد که تنها تیم حوزه سیستم های انتقال نور، تیم تکینولایت بوده است.

تکمیل فرم مشاوره

با تکمیل فرم زیر همکاران ما طی 24 ساعت با شما تماس می گیرند. لطفا در پر کردن فرم دقت کنید و برای اخذ مشاوره بهتر لطفا نقشه خود را ارسال کرده یا نقشه ساختمان را برای شماره واتساپ مدیر عامل یا مدیر فروش ارسال کنید.

فرم مشاوره
  • اطلاعات شما

  • اطلاعات پروژه شما

  • لطفا طول و عرض دهنه داخلی نورگیر را به متر وارد کنید
  • انواع فایل های مجاز : jpg, pdf, png.
    لطفا نقشه پلان یا تصویر نورگیر در پشت بام و همینطور پایین طبقه را بارگذاری کنید
  • لطفا جهت راهنمایی بهتر مجموعه تکینولایت سوالات خود را در این قسمت بفرمایید

نسل جدید نورگیر ها برای انتقال نور در آپارتمان ها با آینه خورشیدی هوشمند

آینه های خورشیدی هوشمند: راهی انقلابی برای آوردن نور طبیعی به خانه شما

آیا از زندگی در خانه ای کم نور خسته شده اید؟ آیا دوست دارید نور طبیعی بیشتری را به فضای زندگی خود وارد کنید؟ به آینه‌های هوشمند نگاه کنید، فناوری پیشرفته‌ای که می‌تواند شیوه‌ی نورپردازی خانه‌تان را متحول کند. در این پست وبلاگ، مزایا و معایب آینه‌های هوشمند را بررسی می‌کنیم و به شما کمک می‌کنیم تصمیم بگیرید که آیا این آینه‌ها برای خانه شما مناسب هستند یا خیر.

قبل و بعد از نصب آینه هوشمند

سوالات متداول

تکینولایت هیچ هزینه ای در خصوص مشاوره اجرای نورگیر دریافت نمی کند

هزینه ی این دستگاه پس از بازدید یا مشاوره رایگان اعلام میگردد.

در این مقاله بصورت کامل مزایا و معایب هر کدم بیان شده است

شرکت * تَکینولایت * تولید کننده نورگیر هوشمند خورشیدی ، سیستمی با فناوری روز دنیا جهت انتقال نور آفتاب به طبقات زیرین ساختمان میباشد. سیستم نورگیر هوشمند خورشیدی سبب افزایش نورخورشید در تاریک ترین طبقات ساختمانی شما می شود

از دیگر مزایای نورگیرهوشمند خورشیدی تکینولایت : 

‎ *افزایش ارزش ملک شما*

‎ *قرارگیری تکینولایت زیر نورگیر*

‎ *عدم اشغال فضای اضافی پشت بام*

‎ *تعمیر و نگهداری کمتر*

‎ *سیستم کاملا هوشمند ردیابی خورشید*

 تیم تکینولایت برای اولین بار در دنیا موفق به ساخت سیستمی دو محوره در ابعاد  *_یک متر_* شده اند علاوه بر این مجموعه تکینو لایت برنده *جایزه بنیاد جهانی انرژی بعنوان معتبرترین بنیاد انرژی در دنیا* میباشد و در جشنواره *فناوری نوین صنعت ساختمان مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی* بعنوان طرح برگزیده انتخاب شده است 

جهت ارتباط و کسب اطلاعات بیشتر از شماره تماس ۰۹۱۳۲۶۵۴۴۲۰ و ۰۹۱۳۸۲۰۰۴۴۲ راهنمایی گرفته ویا به دایرکت صفحه اینستاگرامی takinnolight پیام دهید.

تحلیل اجرای نورگیر پس از مشاوره اجرای نورگیر

تحلیل اجرای نورگیر پس از مشاوره اجرای نورگیر

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۲ رای